HR People
HR People
HR Processes & People Analytics

Politica de Confidențialitate

Această Politică de confidențialitate descrie politicile și procedurile noastre privind colectarea, utilizarea și dezvăluirea informațiilor dvs. atunci când utilizați Serviciul și vă informează despre drepturile dvs. asupra confidențialității datelor și despre modul în care legea vă protejează.
Noi folosim datele Dumneavoastră personale pentru a furniza și îmbunătăți Serviciul. Prin utilizarea Serviciului, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor în conformitate cu această Politică de confidențialitate. 

Interpretare și definiții

Interpretare
Cuvintele a căror literă inițială este scrisă cu majusculă au înțelesuri definite în următoarele condiții. Următoarele definiții vor avea același înțeles indiferent dacă apar la singular sau la plural.

Definiții
În sensul prezentei Politici de confidențialitate:
•Cont înseamnă un cont unic creat pentru Dumneavoastră pentru a accesa Serviciul nostru sau părți ale Serviciului nostru.
•Afiliat înseamnă o entitate care controlează, este controlată de sau se află sub control comun cu o parte, unde "control" înseamnă deținerea a 50% sau mai mult din acțiunile, participațiile sau alte titluri de valoare cu drept de vot pentru alegerea directorilor sau a altor autorități de conducere.
•Companie (denumită fie "Compania", "Noi", "Noi" sau "Al nostru" în prezentul Contract) se referă la HR Processes and People Analytics SRL, Str. Arcadiei nr. 37, sector 4, București.
•Cookie-urile sunt fișiere de mici dimensiuni care sunt plasate pe computerul, dispozitivul mobil sau orice alt dispozitiv al Dumneavoastră de către un site web, conținând, printre numeroasele sale utilizări, și detalii despre istoricul de navigare pe acel site web.
•Țara se referă la: România
•Dispozitiv se referă la orice dispozitiv care poate accesa Serviciul, cum ar fi un computer, un telefon mobil sau o tabletă digitală.
•Date cu caracter personal reprezintă orice informație care se referă la o persoană fizică identificată sau identificabilă.
•Serviciul se referă la site-ul web.
•Furnizor de servicii înseamnă orice persoană fizică sau juridică care prelucrează datele în numele Companiei. Se referă la companii terțe sau persoane fizice angajate de Companie pentru a facilita Serviciul, pentru a furniza Serviciul în numele Companiei, pentru a efectua servicii legate de Serviciu sau pentru a asista Compania în analizarea modului în care este utilizat Serviciul.
•Serviciul Social Media al terților se referă la orice site web sau orice site de rețea socială prin intermediul căruia un Utilizator se poate conecta sau crea un cont pentru a utiliza Serviciul.
•Datele de utilizare se referă la datele colectate în mod automat, fie generate de utilizarea Serviciului, fie de infrastructura Serviciului în sine (de exemplu, durata de vizitare a unei pagini).
•Website se referă la HR People, accesibil de la www.hr-people.ro
•Dumneavoastră înseamnă persoana fizică care accesează sau utilizează Serviciul, sau compania sau altă entitate juridică în numele căreia o astfel de persoană fizică accesează sau utilizează Serviciul, după caz.

Colectarea și utilizarea datelor dvs. personale

Tipuri de date colectate

•Date cu caracter personal
În timpul utilizării Serviciului nostru, vă putem solicita să ne furnizați anumite informații de identificare personală care pot fi utilizate pentru a vă contacta sau identifica. Informațiile personale identificabile pot include, dar nu se limitează la:
  • Adresa de e-mail
  • Numele și prenumele
  • Numărul de telefon
  • Adresă, judet, provincie, cod poștal, oraș
  • Date de utilizare

•Datele de utilizare sunt colectate în mod automat atunci când se utilizează Serviciul.
Datele de utilizare pot include informații cum ar fi adresa de protocol internet a dispozitivului dvs. (de exemplu, adresa IP), tipul de browser, versiunea browserului, paginile Serviciului nostru pe care le vizitați, data și ora vizitei dvs., timpul petrecut pe acele pagini, identificatorii unici ai dispozitivului și alte date de diagnosticare.

Atunci când accesați Serviciul de către sau prin intermediul unui dispozitiv mobil, este posibil să colectăm anumite informații în mod automat, inclusiv, dar fără a se limita la, tipul de dispozitiv mobil pe care îl utilizați, ID-ul unic al dispozitivului mobil, adresa IP a dispozitivului mobil, sistemul de operare mobil, tipul de browser de internet mobil pe care îl utilizați, identificatorii unici ai dispozitivului și alte date de diagnosticare.

De asemenea, este posibil să colectăm informații pe care browserul dvs. le trimite ori de câte ori vizitați Serviciul nostru sau când accesați Serviciul de către sau prin intermediul unui dispozitiv mobil.

•Informații de la serviciile de socializare ale unor terțe părți
Compania vă permite să creați un cont și să vă conectați pentru a utiliza Serviciul prin intermediul următoarelor Servicii de Social Media terțe:
  • Google
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Dacă decideți să vă înregistrați prin intermediul sau să ne acordați în alt mod acces la un Serviciu de socializare terță parte, este posibil să colectăm date cu caracter personal care sunt deja asociate cu contul dvs. de la Serviciul de socializare terță parte, cum ar fi numele dvs., adresa dvs. de e-mail, activitățile dvs. sau lista dvs. de contacte asociate cu acel cont.

De asemenea, este posibil să aveți opțiunea de a împărtăși informații suplimentare cu Compania prin intermediul contului Serviciului dvs. de social media terță parte. Dacă alegeți să furnizați astfel de informații și date personale, în timpul înregistrării sau în alt mod, acordați Companiei permisiunea de a le utiliza, partaja și stoca într-un mod conform cu această Politică de confidențialitate.

•Tehnologii de urmărire și module cookie

Utilizăm module cookie și tehnologii de urmărire similare pentru a urmări activitatea pe Serviciul nostru și pentru a stoca anumite informații. Tehnologiile de urmărire utilizate sunt beacon-uri, etichete și scripturi pentru a colecta și urmări informații și pentru a îmbunătăți și analiza Serviciul nostru. Tehnologiile pe care le folosim pot include:
- Cookie-uri sau Cookie-uri de browser. Un cookie este un fișier de mici dimensiuni plasat pe Dispozitivul Dumneavoastră. Puteți instrui browserul Dumneavoastră să refuze toate Cookie-urile sau să vă indice atunci când este trimis un Cookie. Cu toate acestea, dacă nu acceptați Cookie-urile, este posibil să nu puteți utiliza unele părți ale Serviciului nostru. Cu excepția cazului în care ați ajustat setările browserului Dumneavoastră astfel încât acesta să refuze Cookie-urile, Serviciul nostru poate utiliza Cookie-uri.

- Balize web. Anumite secțiuni ale Serviciului nostru și e-mailurile noastre pot conține fișiere electronice de mici dimensiuni cunoscute sub numele de web beacons (denumite și gif-uri transparente, pixel tag-uri și gif-uri de un singur pixel) care permit Companiei, de exemplu, să numere utilizatorii care au vizitat acele pagini sau au deschis un e-mail și pentru alte statistici legate de site-ul web (de exemplu, înregistrarea popularității unei anumite secțiuni și verificarea integrității sistemului și a serverului).

Cookie-urile pot fi "persistente" sau "de sesiune". Cookie-urile persistente rămân pe computerul personal sau pe dispozitivul dumneavoastră mobil atunci când vă deconectați, în timp ce Cookie-urile de sesiune sunt șterse imediat ce închideți browserul web. 

Noi folosim atât Cookie-uri de sesiune, cât și Cookie-uri persistente în scopurile stabilite mai jos:

Cookie-uri necesare / esențiale

Tip: Cookie-uri de sesiune
Administrat de: Companie
Scop: Aceste module cookie sunt esențiale pentru a vă oferi serviciile disponibile prin intermediul site-ului web și pentru a vă permite să utilizați unele dintre caracteristicile acestuia. Ele ajută la autentificarea utilizatorilor și la prevenirea utilizării frauduloase a conturilor de utilizator. Fără aceste Cookie-uri, serviciile pe care le-ați solicitat nu pot fi furnizate, iar Noi folosim aceste Cookie-uri doar pentru a Vă oferi aceste servicii.

Politica privind modulele cookie / Notificare Acceptarea modulelor cookie

Tip: Cookie-uri persistente
Administrat de: Companie
Scop: Aceste module cookie identifică dacă utilizatorii au acceptat utilizarea modulelor cookie pe site.

Cookie-uri de funcționalitate

Tip: Cookie-uri persistente
Administrat de: Companie
Scop: Aceste module cookie ne permit să ne amintim alegerile pe care le faceți atunci când utilizați site-ul web, cum ar fi amintirea detaliilor de conectare sau a preferințelor dvs. de limbă. Scopul acestor module cookie este de a vă oferi o experiență mai personală și de a vă evita să fiți nevoit să vă reintroduceți preferințele de fiecare dată când utilizați site-ul web.

Pentru mai multe informații despre modulele cookie pe care le folosim și despre opțiunile dvs. cu privire la modulele cookie, vă rugăm să vizitați Politica noastră privind modulele cookie sau secțiunea Cookie-urile din Politica noastră de confidențialitate.

Utilizarea datelor dumneavoastră personale

Compania poate utiliza datele cu caracter personal în următoarele scopuri:
•Pentru a furniza și întreține Serviciul nostru, inclusiv pentru a monitoriza utilizarea Serviciului nostru.
•Pentru a vă gestiona Contul: pentru a gestiona înregistrarea dvs. ca utilizator al Serviciului. Datele cu caracter personal pe care le furnizați vă pot oferi acces la diferite funcționalități ale Serviciului care vă sunt disponibile în calitate de utilizator înregistrat.
•Pentru executarea unui contract: dezvoltarea, respectarea și derularea contractului de achiziție pentru produsele, articolele sau serviciile pe care le-ați achiziționat sau a oricărui alt contract cu Noi prin intermediul Serviciului.
•Pentru a Vă contacta: Pentru a Vă contacta prin e-mail, apeluri telefonice, SMS sau alte forme echivalente de comunicare electronică, cum ar fi notificările push ale unei aplicații mobile cu privire la actualizări sau comunicări informative legate de funcționalitățile, produsele sau serviciile contractate, inclusiv actualizările de securitate, atunci când este necesar sau rezonabil pentru implementarea acestora.
•Pentru a vă furniza știri, oferte speciale și informații generale despre alte bunuri, servicii și evenimente pe care le oferim și care sunt similare cu cele pe care le-ați achiziționat deja sau despre care v-ați interesat, cu excepția cazului în care ați optat să nu primiți astfel de informații.
•Pentru a gestiona solicitările Dumneavoastră: Pentru a participa și a gestiona solicitările Dumneavoastră către Noi.
•Pentru transferuri de afaceri: Este posibil să folosim informațiile Dumneavoastră pentru a evalua sau a efectua o fuziune, cesiune, restructurare, reorganizare, dizolvare sau altă vânzare sau transfer al unora sau al tuturor activelor Noastre, fie ca o afacere în desfășurare, fie ca parte a unui faliment, lichidare sau procedură similară, în care datele personale deținute de Noi despre utilizatorii Serviciilor noastre se numără printre activele transferate.
•În alte scopuri: Putem utiliza informațiile Dumneavoastră în alte scopuri, cum ar fi analiza datelor, identificarea tendințelor de utilizare, determinarea eficienței campaniilor noastre promoționale și pentru a evalua și îmbunătăți Serviciul, produsele, serviciile, marketingul și experiența Dumneavoastră.

Putem partaja informațiile dumneavoastră personale în următoarele situații:
- Cu furnizorii de servicii: Putem partaja informațiile dvs. personale cu Furnizorii de servicii pentru a monitoriza și analiza utilizarea Serviciului nostru, pentru a vă contacta.
- Pentru transferuri de afaceri: Este posibil să împărtășim sau să transferăm informațiile dvs. personale în legătură cu, sau în timpul negocierilor pentru, orice fuziune, vânzare de active ale Companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau a unei părți din afacerea noastră către o altă companie.
- Cu afiliații: Este posibil să împărtășim informațiile Dumneavoastră cu afiliații Noștri, caz în care le vom cere acestor afiliați să respecte această Politică de confidențialitate. Afiliații includ compania noastră mamă și orice alte filiale, parteneri de asociere în participațiune sau alte companii pe care le controlăm sau care se află sub control comun cu Noi.
- Cu partenerii de afaceri: Este posibil să împărtășim informațiile dumneavoastră cu partenerii noștri de afaceri pentru a vă oferi anumite produse, servicii sau promoții.
- Cu alți utilizatori: atunci când partajați informații personale sau interacționați în alt mod în zonele publice cu alți utilizatori, aceste informații pot fi vizualizate de toți utilizatorii și pot fi distribuite public în exterior. Dacă interacționați cu alți utilizatori sau vă înregistrați prin intermediul unui Serviciu de socializare terță parte, contactele dvs. pe Serviciul de socializare terță parte pot vedea numele, profilul, fotografiile și descrierea activității dvs. În mod similar, alți utilizatori vor putea să vadă descrierile activității Dumneavoastră, să comunice cu Dumneavoastră și să vă vizualizeze profilul.
- Cu consimțământul Dumneavoastră: Putem dezvălui informațiile Dumneavoastră personale în orice alt scop cu consimțământul Dumneavoastră.

Păstrarea datelor dvs. personale

Compania va păstra datele dumneavoastră personale doar atât timp cât este necesar pentru scopurile stabilite în această politică de confidențialitate. Vom păstra și utiliza Datele dumneavoastră cu caracter personal în măsura în care este necesar pentru a respecta obligațiile noastre legale (de exemplu, dacă ni se cere să păstrăm datele dumneavoastră pentru a respecta legile aplicabile), pentru a rezolva litigii și pentru a aplica acordurile și politicile noastre legale.

De asemenea, Compania va păstra Datele de utilizare în scopuri de analiză internă. Datele de Utilizare sunt, în general, păstrate pentru o perioadă mai scurtă de timp, cu excepția cazului în care aceste date sunt utilizate pentru a consolida securitatea sau pentru a îmbunătăți funcționalitatea Serviciului nostru, sau suntem obligați prin lege să păstrăm aceste date pentru perioade mai lungi de timp.

Transferul datelor dvs. cu caracter personal

Informațiile dumneavoastră, inclusiv Datele cu caracter personal, sunt prelucrate la sediile operaționale ale Companiei și în orice alte locuri în care se află părțile implicate în procesare. Aceasta înseamnă că aceste informații pot fi transferate către - și păstrate pe - computere situate în afara statului, provinciei, țării sau altei jurisdicții guvernamentale în care legile de protecție a datelor pot fi diferite de cele din jurisdicția Dumneavoastră.

Consimțământul Dumneavoastră cu privire la această Politică de confidențialitate, urmat de transmiterea de către Dumneavoastră a acestor informații, reprezintă acordul Dumneavoastră cu privire la acest transfer.

Compania va lua toate măsurile necesare în mod rezonabil pentru a se asigura că datele Dumneavoastră sunt tratate în siguranță și în conformitate cu această Politică de confidențialitate și niciun transfer al datelor Dumneavoastră personale nu va avea loc către o organizație sau o țară dacă nu există controale adecvate, inclusiv securitatea datelor Dumneavoastră și a altor informații personale.

Ștergerea datelor dvs. personale

Aveți dreptul de a șterge sau de a ne solicita să vă ajutăm să ștergem datele cu caracter personal pe care le-am colectat despre dumneavoastră.
Serviciul nostru vă poate oferi posibilitatea de a șterge anumite informații despre dvs. din cadrul Serviciului.
Puteți actualiza, modifica sau șterge informațiile Dumneavoastră în orice moment, conectându-vă la Contul Dumneavoastră, dacă aveți unul, și vizitând secțiunea de setări a contului care vă permite să vă gestionați informațiile personale. De asemenea, ne puteți contacta pentru a ne solicita accesul la, corecta sau șterge orice informații personale pe care ni le-ați furnizat.
Vă rugăm să rețineți, cu toate acestea, că este posibil ca Noi să trebuiască să păstrăm anumite informații atunci când avem o obligație legală sau un temei legal pentru a face acest lucru.

Dezvăluirea datelor dumneavoastră personale

  • Tranzacții comerciale
În cazul în care Compania este implicată într-o fuziune, achiziție sau vânzare de active, datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi transferate. Vă vom anunța înainte ca Datele Dumneavoastră personale să fie transferate și să facă obiectul unei politici de confidențialitate diferite.

  • Aplicarea legii
În anumite circumstanțe, Compania poate fi obligată să divulge Datele Dumneavoastră cu caracter personal în cazul în care acest lucru este impus de lege sau ca răspuns la solicitări valabile din partea autorităților publice (de exemplu, o instanță sau o agenție guvernamentală).

  • Alte cerințe legale
Compania poate dezvălui Datele dvs. personale în convingerea de bună credință că o astfel de acțiune este necesară pentru:
- Respectarea unei obligații legale
- Protejați și apărați drepturile sau proprietatea Companiei
- Prevenirea sau investigarea unor posibile fapte ilegale în legătură cu Serviciul
- Protejarea siguranței personale a Utilizatorilor Serviciului sau a publicului
- Protejarea împotriva răspunderii juridice

Securitatea datelor dumneavoastră personale

Securitatea Datelor Dumneavoastră personale este importantă pentru Noi, dar nu uitați că nicio metodă de transmitere pe Internet sau metodă de stocare electronică nu este 100% sigură. Deși ne străduim să folosim mijloace acceptabile din punct de vedere comercial pentru a vă proteja Datele dumneavoastră personale, nu putem garanta securitatea absolută a acestora.

Protectia copiilor

Serviciul nostru nu se adresează persoanelor cu vârsta sub 14 ani. Nu colectăm cu bună știință informații de identificare personală de la persoane cu vârsta sub 14 ani. Dacă sunteți părinte sau tutore și sunteți conștient că copilul dumneavoastră ne-a furnizat date personale, vă rugăm să ne contactați. Dacă aflăm că am colectat Date cu caracter personal de la o persoană cu vârsta sub 14 ani fără verificarea consimțământului părinților, luăm măsuri pentru a elimina informațiile respective de pe serverele Noastre.

În cazul în care trebuie să ne bazăm pe consimțământ ca temei legal pentru prelucrarea informațiilor Dumneavoastră și țara Dumneavoastră necesită consimțământul unui părinte, este posibil să solicităm consimțământul părintelui Dumneavoastră înainte de a colecta și utiliza informațiile respective.

Legături către alte site-uri web

Serviciul nostru poate conține linkuri către alte site-uri web care nu sunt operate de Noi. Dacă faceți clic pe un link al unei terțe părți, veți fi direcționat către site-ul acelei terțe părți. Vă sfătuim cu tărie să consultați Politica de confidențialitate a fiecărui site pe care îl vizitați.

Nu avem niciun control asupra și nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru conținutul, politicile de confidențialitate sau practicile site-urilor sau serviciilor unor terțe părți.

Modificări la această politică de confidențialitate

Putem actualiza Politica noastră de confidențialitate din când în când. Vă vom informa cu privire la orice modificări prin publicarea noii Politici de confidențialitate pe această pagină.

Vă vom anunța prin e-mail și/sau printr-o notificare proeminentă pe Serviciul nostru, înainte ca modificarea să intre în vigoare și vom actualiza data "Ultima actualizare" din partea de sus a acestei Politici de confidențialitate.

Vă sfătuim să revizuiți periodic această Politică de confidențialitate pentru a lua cunoștință de eventualele modificări. Modificările la această Politică de confidențialitate intră în vigoare în momentul în care sunt publicate pe această pagină.

Date de contact

Dacă aveți întrebări cu privire la această Politică de confidențialitate, ne puteți contacta:
- Prin e-mail: datepersonale@hr-people.ro


Ultima actualizare: 17 mai 2023